2015

Mietoisten srk-talolla vietettiin Mynämäen seurakunnan ja Mietoisten MLL:n yhteistä perheiden joulujuhlaa torstaina 3.12.2015 klo 17.00-19.30.

Ohjelmassa oli piparinkoristelua, askartelua ja jouluista muskaria.

Saimme aikaiseksi hienoja possu- ja poro-askarteluja, kauniita pipareita ja reippaita joululauluja.

Kiitos osallistuneille!

Mietoisten MLL paikallisyhdistyksen 90 vuotis syntymäpäivää vietettiin 10.10.2015 Maamiesseurantalolla. Esiintymässä oli Kengurumeininki ja Mynämäen lukion teatteriryhmä . Myös ohjelmassa oli kasvomaalausta, buffet ja pomppulinnat!

MLL Mietoinen järjesti yhteistyössä Tiina Gustafssonin kanssa mahdollisuuden tutustua ratsastukseen sunnuntaina 23.8.2015 Alle kouluikäiset klo 10-12, kouluikäiset klo 12-14. Kumpaankin ryhmään mahtui 10 lasta.

Tutustumiskäynnillä Tiina Gustafsson kertoi tallista ja hevosista. Tutustuttiin hevoseen ja talliympäristöön siten, että jakaannuttiin ryhmiin joissa kaksi tai kolme lasta harjaa ja laittaa varusteet hevoselle oman ohjaajan kanssa. Siinä samalla ohjaaja kertoi miten harjataan ja miksi, erilaisista hoitovälineistä ja varusteista. Yhdessä laitettiin hevosille päitset ja satula ja talutetaan kentälle. Sitten jokainen voisi kokeilla ohjaajan kanssa itse ratsastusta.
Syksyllä ratsastusta on mahdollista jatkaa tallilla.

MLL tarjosi mehut, kahvit ja keksit.